juliaaholmgreen12

Alla inlägg den 2 april 2015

Av Julia Holmgren - 2 april 2015 18:42

Denna torsdag bestod av jobb från 8-11.15, det vill säga en väldigt kort dag, behövdes ju bara plocka varor och de var inte lite varor heller. Men hellre bunkra upp massor inför helgen som kommer nu. 

Efter denna jobbdag åktes jag ner till stan och roade mig bäst jag ville, för jag glömde mina hemnycklar imorse när jag fick bråttom till bussen. Men iaf fick med mig lite nyinköpta kläder hem. 

Åkte därefter upp till Påljungshage för att kolla om Intersport hade de fotledsskyddet jag måste ha för att kunna träna fullt ut, då min fotled fortfarande inte har läkt som den ska sen i december. Men de hade dem såklart inte! 


har just precis kommit hem,så nu ligger jag i min sköna säng och väntar på att maten ska bli klar. Får se vad kvällen bjuder på, det blir säkert att ta det lugnt och umgås lite med familjen, samt vila upp sig inför denna helg.. Jobbar heeeela helgen, men vad gör det om 100 år? Det blir ju bra med lön :) 


Ha en fortsatt trevlig skärtorsdag alla glada och oglada. 


/Julia :) 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards